maandag 30 juni 2014

Tote

Wat heb ik een respect voor Gogini en hun totes. Van een scrapdinnetje heb ik een patroon kado gekregen en na mijn AH tassen dacht ik: "ok, die tote maak ik ook wel ff". Ik heb hem gemaakt maar ik maak hem voor niemand anders meer! Wat een werk om het allemaal precies te laten kloppen. Ik heb wel het een en ander anders gedaan maar dat maakt hem dan ook van mij! Wat ik namelijk erg handig vind is de elastische band om mijn schaar e.d. achter te steken. Nu nog een bijpassende Appietas maar wanneer ik die afmaak weet ik nog niet.
De designstof is een gordijn van de Xenos, de effen stof heb ik op de stoffenmarkt gekocht, het lint en de knoopjes zijn van dezelfde lijn als de designstof. Ik heb er ook een etui en stoffen schrijfmap bij gekocht. Zo heb ik straks een mooi compleet setje in heerlijke zoete kleurtjes.

6 opmerkingen:

  1. Wauw Tamara super mooi geworden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is wel gaaf geworden! En idd een hele klus... ik heb na de appie tas de handdoek al in de ring gegooid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is inderdaad erg lief geworden!! Hier ga je heel veel plezier van hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig wat mooi zeg en ik heb er ook 1, ik kan me voorstellen dat dit enorm veel werk is, geniet er lekker van, heerlijk zoet en lief is 'ie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg leuk Tamara. Lekkere vrolijke kleurtjes.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I think you have done a wonderful job. Thanks for the link too, also very inspiring. I need to make myself one too. I did a test run with no pattern, just made it out my head and it was ok, nothing as special as this.

    BeantwoordenVerwijderen