maandag 29 oktober 2012

Halloween

Afgelopen zaterdag hebben we de jaarlijkse halloweenspooktocht van de basketbalvereniging gehad. Hiervoor had ik de cupcakes gemaakt en op pinterest zag ik een gave taartenstandaard die ik moest hebben (lees dus zelf maken). Op zoek gegaan naar heksenschoenen en een dienblad, een zwarte spuitbus, 2 kokers als benen en dan alles in elkaar zetten. Om ze goed te laten staan en te verzwaren heb ik de kokers en de schoenen vol gegoten met gips.

Last saturday we had our spookynight for Halloween at the basketball. On pinterest i saw a nice cupcakeholder so i made my own. I used secondhandsboots, spraypaint and a tray. 
 
Halloween zonder pompoenen bestaat niet dus Jordy heeft samen met zijn neef Mike een middagje pompoenen staan uithollen en snijden.
 
My son and his cousin made these pumkins.

 
Op SA deed ik mee met de halloweenkaarten swap en dit waren mijn kaarten.
 
My halloweencards.

 
Als bedankje voor de vrijwilligers in het bos tijdens de spooktocht heb ik deze kaarten gemaakt en daar een halloween lolly aangehangen.
 
More halloweencards.
 

 
 

5 opmerkingen:

  1. oh, helemaal in stijl! Wat zal dat een leuk feest zijn geweest. Die cupcake standaard en pompoenen zijn echt helemaal te gek! En wat een boel kaartjes, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUWIE Tamara wat een werk heb je ervan gemaakt, maar ziet er super gaaf uit. Kan me helemaal voorstellen dat jullie het erg leuk hebben gehad !!!

    groetjes Ria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die cupcakestandaard met de heksenschoenen. Ziet er heel goed uit.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, you have been busy. love the lantern eating the little guy! Great cup cake holder too.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat je allemaal gemaakt hebt, en die heksenbenen zijn toppers, ben benieuwd waar de heks gebleven is?

    BeantwoordenVerwijderen