zondag 10 juni 2012

Tim Holtz spread

Op het forum van Love scrapping & more was een Tim Holtz wedstrijd waar ik aan mee gedaan heb. De opdracht was om helemaal in Tim Holtz stijl een lay out te maken en ik heb er een spread van gemaakt omdat ik eigenlijk alleen maar dubbele layouts scrap.



Eerst heb ik wit cardstock bewerkt met colorwash en glimmermist, kraft bewerkt met distress stain erop. verder gebruik gemaakt van diverse stansen van Tim, een klok met wijzertjes (met de juiste tijd van de workshop), wat metalen muntjes, en mini tags (nagemaakt van de originele tags van de workshop).
Met deze spread heb ik een gedeelde eerste plaats met Coby behaald.

With this layout i won a challenge at Love scrapping &more. The assignment was to make a layout in style of Tim Holtz. The best way for me to make a layout was to use my pictures of the workshop Tim gave in september 2011 in Holland. The tags we made then i made them in mini for this challenge as a embelishment.




6 opmerkingen:

  1. en een verdiende 1e plaats, wat een mooie spread en wat een werk zit er in en wat een Tim Holtz technieken. Ik vind em super geworden Tamara!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super gave lo tamara, prijs is verdiend !!!

    groetjes Ria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf geworden! Gefeliciteerd met je 1e plaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg leuk uit tamara ,leuk verwerkt ook zo die labels

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations! You so deserved to win with this. I might even scrap lift some ideas if you don't mind. I still need to scrap my meeting with Tim last year!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf gedaan zeg met dat masken. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen